wtorek, 17 lutego 2015

Pamiętnik •17.02.2015•

Dziś jest wtorek, slonecznie ale bardzo zimno. Na moja nieszczescie jestem przeziebiona, wiec jest mi zimno all day all night. ❄️❄️❄️
Ale sa dobrzy ludzie ,ktorzy uzycza bluzy haha ❤️ 
Ten dzień to miły czas spedzony w szkole.
Hm.. I chyba to wlasnie jest jedna z BARDZO nielicznych rzeczy,ktore lubie w uczeszczaniu do szkoly.
Nie istotne jest, czy ide tam zasmarkana,zdolowana czy ledwo zywa, moja klasa zawsze doprowadzi mnie do smiechu. 
Wracajac do tematu, jest to bardzo krotka notka pisana na szybko o 22:13 abyscie zobaczyli jak tu mniej wiecej bedzie. Mam nadzieje ze polubicie mnie a takze moje nudne zycie :) 
Łapcie zdjecia z ostatnich paru dni.  
Kicia na zdjęciu to zwierzak mojego starszego o 14 lat brata, ktora chwilowo u mnie pomieszkuje 🐱

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz