wtorek, 17 lutego 2015

zdjęcia i kilka faktów o autorce

Witajcie :)

Jeśli chcielibyscie dowiedziec sie o mnie wiecej to zapraszam do zakładki "coś o mnie" :)
Posty będą pojawiać się co 2-3 dni, czasem moze nawet i codziennie :)

A teraz.. kilka faktów
1.Nazywam się Martyna
2.We wrześniu będę hot 14 xd
3,Słucham rock'u i rap'u
4.Mieszkam w Dolnośląskim
5.Staram się dobrze uczyc - co narazie mi wychodzi
6. Mam przyjaciółkę, z którą przyjaznie się 7 lat. ( Dziękuję za wszystko Jula)
7.Od początku roku szkolnego zyskałam nowego przyjaciela, oby na długo
8.Najważniejszą rzecządla mnie w życiu jest rodzina i przyjaźń.
9.Uwielbiam robienie zdjęć, nie ważne czy stoję za, czy przed obiektywem
10.Mam nadzieje że przypadnędo gustu wam ja, i mój blog :)








Wszystkie moje zdjęcia są wykonywane przez Julię B. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz