piątek, 20 lutego 2015

Pamiętnik •20.02.2015•

Hejka 😄❤️
Pisze ten post siedzac w barku aquaparku - nasza szkoła ma 2 rat w miesiacu wyjscia na basen jako lekcje wf'u
Moje przeziebienie nie pozwala mi cwiczyc - dla mnie to i lepiej bo nie nawidze szkolnego basenu.
Siedzimy,jemy i sluchamy muzyki. 
Piatek-najlepszy dzien z calego tygodnia, tylko 5 lekcji ❤️
Ale i tak w domu bede o 16.00 bo zostaje sie "pouczyc" z moim przyjacielem :)


Zastanawiam sie, co moge dla was zrobic, co chcielibyscie aby na tym blogu sie znalazło?

Nuta na dzisiaj - bruno mars - locked out of heaven :) 



Xoxo 💕❤️💕

3 komentarze:

  1. też bym chciała mieć 5 lekcji w piątek a mam 7 :/

    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja w piątek mam 6 lekcji.
    Fajne zdjęcia!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń