środa, 18 lutego 2015

Przyjaźń damsko-męska•18.02.2015•

Dzisiejszy post to trochę efekt moich refleksji.. 

Pytanie pierwsze - Czy taka przyjaźń istnieje? Moja odpowiedź brzmi : Tak.
Wiele osób mogłoby stwierdzić ,że ja mając 13 lat, tak naprawde, to wiem zbyt mało aby sie na ten temat wypowiedzieć.
Jednak przez ten okres zdążyłam nawiązać wiele przyjaźni, zarówno z dziewczynami, jak i chlopcami.
Doszłam do wniosku, że dziewczyny to dobry materiał na koleżanki. 
Własnie...koleżanki.
Dziewczyny często są nie w porzadku wobec "przyjaciolek". Głupim powodem może być m.in. chłopak, styl, znajomi. 
Grunt to znalezc jedną lub dwie przyjaciolki ktore będą z nami na stałe. Jeśli chodzi o przyjaciela-miałam jednego w podstawówce oraz jednego (innego) obecnie.
Poznałam się z nim w 1 kl szkoły podstawowej. Do 4 klasy sie kolegowalismy, od tamtej pory siedzielismy razem w ławce. 
Niby przypadek, ale złączył dwoje ludzi przyjaźnią. 
Była to prawdziwa przyjazn, szczera i bezinteresowna. Zawsze moglam na niego liczyc, wszystko poqiedziec - bez zadnych obaw.
Niestety, nadszedł koniec 6 klasy. 
Co dalej? Gimnazjum. Inne klasy. Inni znajomi..
Teraz jest "siema" na korytarzu-to czsgo sie najbardziej obawialismy.
Jednak, nie jest tak zle. Rozmawiamy ze sobą,wspominamy i mamy do siebie sentyment. Wiem, że pomimo słabszych kontaktow, moge na niego liczyc i przyjsc z kazdym problemem. Jest to dla mnie bardzo wazne, dziekuje mu za to.

Gimnazjum na początku kojarzylo mi sie ze strachem i masą nauki. 
Na szczescie podejrzenia byly nie sluszne.
Nabylam przyjaciela, ktory jest dla mnie teraz jedna z najwazniejszych osob..
Nie spodziewalam sie, w jak krotkim czasie mozna sobie Zaufac w takim stopniu ,jak my. 
Wiele osób żyje w przekonaniu ,iż jestesmy parą. 
Po poł roku przyjazni uznalismy ze nas to nie obchodzi.
Mam nadzieje ,ze nie zakonczymy relacji do konca gimnazjum, nie wiem, jak bym to zniosła. W kazdej chwili potrafi wywolac na mojej twarzy usmiech, co w niemtorych momentach graniczy z cudem.. Nie wiem co bym bez niego zrobiła. (Zdjęcie pod notką jest w jego własnie bluzie :) ❤️ )

Podałam wam tutaj 2 argumenty na to, iż takowa przyjazn istnieje.
Ciekawi mnie wasza opinia, na temat damsko - meskiej przyjazni,jak rowniez tego posta i całokształtu bloga.

Dodatkowe pytanko: co chcielibyscie znalezc na tym blogu? 😊❤️ 



"Bo nawet jeśli niebo spłonie nade mną,
Miasto zaleje ciemność, ja wiem jedno,
Każdy z Was prowadzi mnie przez piekło,
Do końca naszych dni musisz zostać, ze mną.." - miuosh


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz